BLOG


  • Motiváljon kitüntetéssel!


    (2016.01.19. 10:05)

    Új motivációs módszereket keresel?
    www.motivacioeskompetencia.hu


  • Motiváljon hátveregető géppel!


    (2016.01.06. 08:54)

    Új motivációs módszereket keresel?
    www.motivacioeskompetencia.hu


  • A teljesítmény növelő billentyűzet


    (2015.12.01. 13:11)


    Új motivációs módszereket keresel?
    www.motivacioeskompetencia.hu


  • A kiégés nem szükségszerű egy cégvezető életében


    (2015.11.24. 15:40)

    Toborzás felsőfokon – hogy mindenki húzza a szekeret


    Cégvezetőként a toborzás nem a legkedvesebb elfoglaltsága az embernek. Sok időt, energiát, pénzt emészt fel. És bizony gyakran megesik, hogy később kiderül, hogy a ’kiválasztott’ nem alkalmas a munkára. Finoman fogalmazva: emberileg vagy szakmailag nincs a topon.



    A toborzásnál kell kézbe venni a dolgokat


    Egy cég irányításánál fontos, hogy a feladatokat ki tudjuk adni a kezünkből. Azonban a toborzás nem ilyen. Csak akkor lehetsz száz százalékig biztosan a sikerben, ha nyomon követed az eseményeket. Fontos, hogy mielőtt belevágsz, tudd: kit akarsz, számodra ki a tökéletes az adott feladatra.



    3 dolog, amit a jelentkezőről tudnod kell


    1.    Valóban megvan-e a szakmai tudása, vagy csak a papírosait lobogtatja


    2.    Tényleg olyan jó fej, mint amilyennek mutatja magát, vagy csak megjátssza


    3.    Valóban hosszú távra keres munkát, vagy csak átmenetileg, míg össze nem jön, amit igazából akar


    A Performia Hungary a több évtized alatt kifejlesztette saját rendszerét, mely segít abban, hogy a toborzás ne a kaparós sorsjegyhez hasonlítson. Ez a rendszer alkalmas arra, hogy megmutassa, mi van a felszín alatt. A céged számára gyorsabb terjeszkedést, stabilabb személyzeti helyzetet, nagyobb profitot, jobb eredményeket és kevesebb stresszt garantál.


    Hatás, ellenhatás


    Mert nem kell látnoknak lenned ahhoz, hogy a toborzás megérje az árát, csinálhatod jól is. Azt simán leellenőrizheted, hogy a jelentkezőnek valóban megvannak-e a felsorolt végzettségei. Azonban az is nagyon fontos, hogy ha felveszed, hogyan fog hatni a munkahelyi légkörre, morálra. Egy ember ugyanis lehet építő és romboló is. És hiába jó szakember valaki, ha megmérgezi maga körül a levegőt. A sutyorgás, intrikázás a teljes csapat teljesítményét nagyon le tudja rombolni. Már a toborzásnál ki kell szűrnöd ezeket.



    3 + 1 képesség, amit megszerezhetsz


    1.    A toborzás során fel tudod ismerni, hogy a jelentkezőnek milyenek a valódi személyiségi jegyei


    2.    Tudni fogod, hogy az adott ember hogyan hatna a már meglévő csapatodra


    3.    Megtanulsz különbséget tenni a termelékeny és a kártékony emberek között


    3+1. Az összképet átlátva el tudod dönteni, hogy ki a tökéletes jelölt a feladatra



    Ha szeretnéd, hogy csak olyan alkalmazottad legyen, aki húzza a szekeret, lojális a céghez, és jó légkört teremt maga körül, segítünk:

    Toborzásról és kiválasztásról szóló előadásunk részletei itt>>


  • Építs fel egy termelékeny csapatot! Építs egy sikeres üzletet!


    (2015.11.19. 13:47)

    Voltál már valaha tagja egy olyan csapatnak, ami nyüzsög megállás nélkül? Ha valamit el kell intézni, akkor az megtörténik. Semmi komplikáció, semmi késés, semmi kifogás, hogy miért nem lehet megcsinálni – egyszerűen csak megcsinálják?




    Képzeld csak el, milyen könnyen menne minden, milyen gyorsan lennének kezelve a dolgok, és mennyi minden lehetne még így megoldani, ha minden egyes alkalmazottad így dolgozna?

    A nap végén pedig nem az lenne, hogy semmiben sem értünk el haladást annak ellenére, hogy egész nap megállás nélkül dolgoztunk – ami egy nagyon gyakori szituáció néhány vállalkozásban -, hanem mindenki elégedetten távozik, mert tudja, mennyi mindent megoldottak mamennyi mindenben értek el haladást.



    És ezekből a napokból hetek, hónapok és évek lesznek, amik mind fejlődéssel és terjeszkedéssel telnek. Célokat ér el a vállalkozás és sikeres lesz, legalább annyira, amennyire azt a megalapításakor remélted!


    De hogyan építek fel egy ilyen csapatot?!



    Hiszed vagy sem, nem kell hozzá egy briliáns elmével megáldott csapat, akiknek sokéves tapasztalat áll a háta mögött és a világon létező összes problémát megoldja egy szempillantás alatt! 


    Ami kell hozzá, az valójában nagyon kevés – de az a kevés is elég ahhoz, hogy egy olyan napból, amiben a munkatársak egyharmad részt termeltek és kétharmad részt voltak „elfoglalva” (ami végül egy nagy semmit eredményez), egy olyan napot csinálj, ami 100%-ban termeléssel telt. Bár nem kell zseninek lenned ahhoz, hogy alkalmazni tudjad ezt, de amikor teszed, mindenképpen annak kell hogy látszódj!



    És talán tényleg az vagy. Végül is olvasod ezt a bejegyzést, így keresed és hajlandó is vagy használni az adatokat, hogy sikeres légy. Ez elég okos dolog.



    Milyennek kell lennie, és mit kell tennie egy ilyen csapat tagjainak? 




    Feltételezve azt, hogy a csapatod tettre kész és felelősségteljes, ezen kívül már csak egy pár dolog van, amire szükségük lehet:


    • stabilnak kell lenniük
    • meg kell érteniük, hogy mit csinál a cég, és hogyan csinálja azt
    • meg kell tanulniuk, hogyan kerekedjenek felül problémákon ahelyett, hogy a problémák kerekednének felül rajtuk
    • tudniuk kell, hogyan kell dolgozni


    A lista nem hosszú.
    De tudod, hogyan érd el mindezt az alkalmazottaidnál?
    Hogy mindent megtudj róla, gyere el a Hogyan vegyünk fel hosszútávon is megfelelő munkatársatszemináriumra!


  • Performia Facebook hírei


    Blog-értesítő
    Keresés
    Mi a vicc, a humor szerepe?

    A logikátlan, ésszerűtlen dolgokat olyan mértékben felnagyítani, hogy az bárki számára észrevehetővé, kinevethetővé és a nevetésen keresztül visszautasíthatóvá váljon.

    A munkahelyi viccek, HR viccek azért fordulnak elő szép számmal, mert sajnos nem kevés az ésszerűtlen, logikátlan - és így visszautasítandó - dolgok száma ezen a területen.

    A Performia rendszer óriási segítséget nyújthat használóinak a munkahelyek hatékonyabbá (és ezzel együtt ésszerűvé, logikussá) tételével kapcsolatban, és a Performia rendszer használatával nem fognak előfordulni azok a helyzetek, amelyeket a munkahelyi viccek, a HR viccek kifiguráznak.

    Jöjjön el a következő Performia Szemináriumra és szerezzen még több információt.

    Perfromia a Facebookon
    Képek forrása

    Ha más jelölés nincs az adott kép mellett, akkor a kép forrása:
    Copyright (c) 123RF Stock Photos

    Performia